joi, 27 ianuarie 2011

Va iubesc. Unele dintre cele mai importante persoane din viata mea.



Scriu acest post pentru voi Alia si Dede, pentru ca sunteti unele dintre cele mai importante persoane din viata mea.Pentru ca mereu cand am avut nevoie de voi a`ti fost acolo, chiar daca eram certate niciodata nu a`ti ezitat sa ma ajutati sau doar sa ma luati in bratse.Mi`ati dat intotdeauna sfaturi care mi`au fost de folos chiar daca pe moment nu le`am luat in considerare si cel mai important mereu a`ti crezut in mine.Niciodata cand ne`am certat nu am auzit vorbe pe la spate, in genul ca m`ati fi barfit sau altceva.Chiar daca multa lume a vrut sa ne desparta si au aparut vorbe fel si fel, voi mereu a`ti venit sa vorbim sau sa ma intrebati daca e adevarat, nu a`ti preferat ca majoritatea sa credetsi fara sa cautati probe.Nu multi cred in prietenie adevarata,nici eu nu credeam pana sa va cunosc.Am devenit prietene printr`o coincidenta,dar aceasta coincidenta ne`a adus impreuna si nu regret asta.Intr`a 9 cand am intrat in clasa si te`am vazut Dede in prima banca nici prin absurd nu imi trecea prin cap ca o sa devenim prietene atat de bune, sau ca Laura insasi ne va aduce impreuna.Tin si acum minte cand ne`am mutat impreuna si am inceput sa radem una de alta si mereu cand era liniste se auzeau rasete din banca a doua de la perete, noi amuzandu`ne de fetele noastre sau de prostiile pe care le aberam.Si desi au trecut 4 anu aproape nimic nu s`a schimbat, suntem la fel, si ador asta, as mai face liceul de 3-4-5 ori doar pentru ca momentele astea sa nu se termine niciodata, sa ramanem mereu tipele din a doua banca: una super inalta si cealalta super mica dar cu acelasi comportament si acelasi caracter.Sau iti aduci aminte cand a intrat Alia prima oara in clasa intr`a 10 si s`a pus in prima banca, si`a scos pixul roz cu puf si carnetelul roz, amandoua eram " o nu Barbie la orizont".Dar dupa 2 saptamani am ajuns sa o cunoastem si sa ne dam seama ca e la fel ca noi, ca are aceeasi gandire, uneori prosteasca si uneori prea matura, ca stie cum sa se poarte cand vine vorba de lucruri serioase sau sa rada cand vorbim despre tot felul de prostii.Alia ne`a schimbat mult pe amandoua in sensul ca am inceput sa vedem mai mult partea frumoasa a vietii decat partea care de multe ori ne deprima prea mult.Am invatat cum sa ne acceptam intre noi si sa nu ne ascundem una de alta sa ne spunem totul pe fata si de aceea nu ne poate despartii nimeni, pentru ca in 4 ani am ajuns sa ne cunoastem atat de bine incat nu putem sta certate mai mult de 2 zile.Azi ne certam si maine cand ne vedem ne uitam unele la altele si spunem doar "proasto" si ne luam in bratse ca si cum nimic nu s`ar fi intamplat.Voi pentru mine sunteti ca rasaritul, acel moment cand astepti cu nerabdare sa rasara soarele si simti ca nu mai rasare niciodata, iar atunci cand in sfarsit rasare te relaxeaza total si te face sa te simti foarte bine si sa uiti ca ai asteptat atata timp pana sa rasara.Am scris acest post ca sa fiu sigura ca ramane undeva si cand vom fi batranele si vom avea nepotei sa le aratam ca prietenia adevarata chiar exista si ca dupa tot acest timp noi inca vom fi acolo unele pentru altele. Va iubesc mult si nu v`as schimba pentru nimic in lume.

5 comentarii: