marți, 25 ianuarie 2011

Destin?

Te`ai gandit vreodata daca chiar exista un destin? Daca toate lucrurile se intampla cu un motiv anume? Ti s`a intamplat vreodata sa vezi anumite persoane necunoscute de mai multe ori in locuri diferite si sa te intrebi oare de ce mereu te intalnesti cu ele si dupa ceva timp [zile,saptamani, luni] prin nu stiu ce metode sa ajungeti sa fiti prieteni si sa radeti amintindu`va de acele momente? Ei bine eu nu pot sa iti zic cu certitudine daca chiar exista acel destin despre care se spune ca este scris sau ca pur si simplu ni`l facem noi, pentru ca exista fel si fel de discutii in contradictoriu, dar mie mi s`au intamplat lucruri destul de ciudate. De exemplu cand l`am cunoscut pe el, el fiind "sincronizarea mea perfecta" daca pot spune asa, timp de jumatate de an aproximativ ne intalneam peste tot, cand zic peste tot ma refer chiar la tot: izvor,kogalniceanu,la mine in liceu,la el in liceu, baluri organizate de diferite licee,afi palace, plaza etc..Cand il vedeam pur si simplu ramaneam socata si zambeam, doar zambeam si ma uitam dupa el pana trecea, ma intrebam mereu "de ce?", de ce il vad peste tot, de ce il vad in fiecare zi si tot asa, nici la ora actuala nu mi`am dat seama de ce, nu o sa incep acum sa povestesc toate detaliile,  cert e ca am descoperit ca avem multi prieteni comunii si am inceput sa vorbim.Si vorbim in fiecare zi intruna si cu fiecare zi ce trece ne dam seama ca avem tot mai multe in comun si putem vorbii despre absolut orice,orice tampenie,  fara sa ne jenam, am inceput sa ne acceptam cu bune si rele,chiar daca ne cunoastem de aproximativ o luna.Denumirea "sincronizarea mea perfecta" a fost pusa de el deoarece avem multe momente cand facem aceleasi lucruri, sau ascultam aceleasi melodii, sau suntem in aceleasi locuri.Eu niciodata nu am stat sa ma gandesc daca anumite lucruri se intampla cu un motiv anume sau nu, pentru ca nu am dat atentie lucrurilor marunte,dar dupa toate astea am inceput sa imi pun si eu fel si fel de intrebari la care sunt constienta ca nu voi avea niciodata vreun raspuns,dar totusi am simtit nevoia sa ma descarc si sa pun aceste intrebari cu speranta ca poate cineva, undeva are raspunsuri pentru orice.

2 comentarii: