vineri, 27 decembrie 2013

50 de lucruri care imi plac la tine

Imi place cand esti copil.imi place ca asculti mereu melodiile pe care ti le dau. imi place ca iubesti mult fotbalul.imi place ca iti urmezi visele.imi place ca nu renunti niciodata.imi place ca iti place sa incerci lucruri noi.imi place ca ai face orice nebunie. imi place ca iubesti pisicile.imi place ca iubesti cola la doza.imi place ca nu stai in acelasi oras cu mine.imi place ca nu sti sa te certi.imi place ca esti incapatanat. imi place ca iti place sa ai multi prieteni. imi place ca nu ai doar o culoare preferata, ci 3. imi place rasul tau. imi place ca desi nu vorbim cu lunile, reusesti sa ma surprinzi de fiecare data. imi place cum combini romana,engleza si spaniola. imi place ca iubesti craciunul. imi place ca iti place sa calatoresti. imi place ca imi furi mereu pozele de pe fb. imi place ca desi nu vrei sa pari, esti timid. imi place cand fredonezi melodii. imi place ca desi uiti mereu de ziua mea, incerci sa faci ceva amuzant ca sa te iert. imi place ca vrei sa sti mai multe despre mine. imi place cand iti dai ochii peste cap. imi place vocea ta. imi plac ticurile tale verbale. imi place ca nu ma faci sa plang. imi place ca nu iti pasa de ce gandeste lumea despre tine. imi place ca avem multe chestii in comun. imi place ca iti iubesti familia.imi place ca vezi un viitor alaturi de mine. imi place ca iti plac tatuajele.  imi place ca ai incredere in tine. imi place parul tau. imi place cum iti bate inima atunci cand te iau in brate.imi place ca iubesti zapada. imi place ca iubesti skins. imi place ca iti plac provocarile. imi place ca sunt multe chestii care nu imi plac la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu