joi, 14 noiembrie 2013

Experiente.

Stiu ca nu am mai postat de mai bine de 5 luni,deoarece nu am mai avut timp,dar nu am uitat de micul meu blog, pe care l-am infiintat in urma cu aproape 3 ani.Stateam zilele astea si ma gandeam si imi puneam o multime de intrebari ca de exemplu, ce vrem noi de la viata? Un raspuns greu de aflat, deoarece suntem foarte diferiti unii de ceilalti. Dar ne putem gandii in ansamblu, nu cred ca ne-ar trebuii mai mult de cateva minute pentru a sta pur si simplu cu noi si a ne imagina cum ne vedem noi viitorul.Si cand zic asta nu ma refer la ce vrem sa devenim sau alte intrebari prostute care ne sunt puse in copilarie. Ma refer la ideea de a ne regasii. Sunt multe persoane care se bazeaza pe teorie, cred ca asta e tot ce ii ajuta in viata,desi nu e asa, pentru ca poti sa fii plin de teorie , care da este un lucru bun sa sti cat mai multe, dar daca nu ai parte de practica in viata ta nu te va dezvolta in totalitate teoria niciodata. In tara noastra din pacate nu se ofera foarte multa practica in scoli,iar evident cand iti cauti ceva de munca se cere experienta. Dar asta doar ca sa iti intre in cap ca poti face orice vrei, numai sa vrei.Nu ti se ofera practica, cauta, iesi pe strada si fa practica,pleaca din tara si incearca sa treci prin foarte multe experiente, fara frica, e normal sa ai si frica, dar aceasta frica e buna atata timp cat incearca sa te determine sa faci ceva maret. Frica de multe ori poate fi arma ta cea mai de pret,pentru ca intotdeauna vei vrea sa o depasesti si asa ajungi undeva unde nu te-ai fi asteptat niciodata ca o sa ajungi. Nu te multumii doar cu faptul ca vrei sa termini o facultate, sa iti gasesti un job bine platit,sa te casatoresti si eventual sa mai pleci in vacante din cand in cand,nu.Gandeste-te ca intotdeauna vei putea mai mult,toate experientele prin care vei trece te vor ajuta sa iti dai seama unde vrei sa ajungi cu adevarat.
Multe persoane care nici macar nu ajung sa ma cunoasca atat de bine, imi spun ca sunt o visatoare, ca eu mereu pun totul prea sus, ca vreau sa calatoresc, ca desi viata mea e plina de activitati zilnice si nu monotone, destul de diferite, eu vreau mai mult, da asa este, nu sunt multumita, si ce? Intotdeauna mi-am spus, "pleaca", pleaca unde vrei, fa ce vrei, nu gandii mult, reactioneaza la impuls, risca, risca cat vrei, fi sociabila, interactioneaza cu persoane cat mai diferite si din toate partile tarii, loveste-te singura cu capul,nu masura ce spun altii,nimic nu este gresit in asta, in fond, mereu am zis, nu risti nu castigi.
Asa ca amintiti-va sa faceti si voi asta, cateva minute in intimitate, doar voi si gandurile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu