miercuri, 14 martie 2012

Postat de Mihaela Poenaru.

De ce te iubesc?! Pentru ca imi dai sa mananc in fiecare dimineata. Pentru ca de fiecare data cand te sun sa iti povestesc ceva,mereu uit sa iti mai zic si asta doar din simplul fapt ca vorbesti prea mult.Pentru ca ai incerca orice nebunie.Pentru ca de fiecare data cand ploua si sunt nervoasa imi spui sa ma bucur de anotimp.Pentru ca nu stii sa faci clatite si sa cureti cartofi.Pentru ca atunci cand bei imi spui “te iubesc” si razi isteric.Pentru pozele urate pe care mi le faci.Pentru ca razi la glumitele mele proaste doar din consideratie.Pentru ca esti mai frumoasa ca mine,chiar daca mereu iti spun ca esti nasoala.Pentru ca mereu stii tot.Pentru ca esti cea mai draguta atunci cand plangi si iti stergi mucii la telefon. Pentru ca esti singura persoana care isi schimba starea de pe o secunda pe alta.Pentru ca mereu ma enervezi.Pentru ca niciodata nu ma asculti chiar daca am dreptate.Pentru ca imi spui ca dorm ca un porc.Pentru ca esti singura persoana care imi spune ca am mac intre dinti.Pentru ca ai multa ciocolata.Pentru ca esti incapatanata.Pentru simplul fapt ca esti SuperPuff,dar nu in ultimul rand pentru fata pe care o vei face atunci cand vei termina de citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu