marți, 26 aprilie 2011

Marea.

Ora 17:36 ne plimbam prin izvor si ne faceam planuri pentru 1 mai, cand ea s-a gandit sa plecam chiar a doua zi la mare avand in vedere ca e si vacanta.Ea fiind Ramona, una dintre prietenele mele cele mai bune.Zis si facut, ne`am sunat mamele, ele au fost de acord, avand in vedere ca am plecat cu banii castigati de noi.La ora 19:56 am ajuns la agentia de bilete, avand in vedere ca mai erau 4 minute si se inchidea ne`au dat repede biletele ca sa scape de noi.Cum am iesit din agentie nu ne venea sa credem ca vom pleca la mare in cateva ore.Am fugit acasa ne`am facut bagajele, am dormit 2 ore si am plecat in gara.Trenul avea intarziere 40 de minute.Am baut o cafea si am fugit spre tren.In tren ne`am asezat, toate bune si frumoase, vine controlorul, ne cere biletele, ne cere si carnetele de elev si cum bineinteles nu aveam poze pe ele ne`a cerut si buletinele.Nu aveam buletinele la noi asa ca ne`a cerut la fiecare cate o taxa de 63 de lei.Noi aveam decat 50 de lei amandoua,avand in vedere ca stateam la o ruda de a noastra.Ne`a zis ca ne coboara la prima daca nu ii dam bani, i`am zis ca avem decat 50 de lei, ne`a luat banii si ne`a taxat biletele ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Si uite asa am ajuns la mare fara bani,dar nu a contat asta prea mult, pentru ca dupa ce am ajuns si ne`am lasat bagajele,am fugit pe faleza,Iar acolo ne astepta marea,ca intotdeauna calda si primitoare.Marea pentru mine inseamna multe lucruri, ea ma calmeaza, imi da o stare de liniste,chiar si cand sunt valuri super mari,nu ma sperie, probabil vrea sa ne arate ca si ea poate fi furioasa,ca si ea are o viata ca si noi.
Marea este printre singurele lucruri care imi pot da o stare de fericire, ma poate trezii la realitate,imi da atat de multa energie cand o vad,nu pot sa fiu trista in preajma ei.Imi place sa stau,sa o privesc, sa o ascult,sa o ating.Imi place cand uda nisipul fin si cand aduce scoici la mal,imi place cand imi atinge talpile picioarelor,imi place cand e vara prin iulie, sunt 39 de grade si intru in mare si ea ma racoreste imediat, imi da acea stare de bine pe care nimeni nu mi`o poate da.Prima oara cand am fost la mare,eram clasa a 6 si tin minte ca am fost tot in Constanta.Nu mai vazusem niciodata marea desi auzisem o groaza despre ea de la ceilalti copii care au avut norocul sa vada marea inca de mici.Am fost cu mama, a fost printre cele mai frumoase amintiri pe care le`am avut vreodata.Am stat doar 3 zile, dar imediat cum am ajuns, am rugat`o pe mama sa ma duca pe plaja.Cand am vazut`o nu stiam cum sa reactionez, mie`ra frica sa o ating, eram doar un copil care ramane uimit cand vede ceva nou.Dar imi placea, din prima clipa cand ma atins un val usor la mal si i`am simtit caldura si atingerea delicata, am iubit`o.Si de atunci nu am mai putut sa o uit niciodata,mereu imi sta gandul la ea,as vrea sa ma mut undeva aproape de ea,desi majoritatea care stau in aproprierea ei spun ca s-au plictisit de ea,mi`e mi se pare aproape imposibil,probabil cand as fi suparata sau pur si simplu melancolica,m`as duce pe plaja,si ea m`ar linistii imediat.Marea desi nu stie cum ne cheama, mereu ne cheama inapoi.











Mi`e dor de mare.Imi place la mare ca esti curat tot timpul,marea te spala.Si e sarat nu?te spala si te sareaza.Tu ai fost vreodata la mare? Nu..da` am visat ca am fost. Intr`o zii mi`a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.. Si cand ai intrat in apa ti.a trecut. Da..si am visat o casuta de paie pe plaja in care o sa stau si iarna si vara.Si mai e cineva in ea? Suntem numai noi doi..aa si marea ♥

4 comentarii:

  1. CE dor de mare am acum... Sa vina vara. Controlorului trebuia sa-i zambiti putin, eu nu am auzit vreodata ca o fata zambareata sa primeasca amenda. Chiar regretam uneori ca nu sunt eu o fata zambareata. Probabil v-ati uitat la controlor ca la o insecta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, crede`ma ca zambeam si el tot vroia bani.Era si putin baut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati avut nesansa asta. Dar marea si-a facut datoria. Happyend-ul conteaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. pozele cu mine fac cat tot blogul tau;;)

    RăspundețiȘtergere