vineri, 18 februarie 2011

Regrete?

Intotdeauna am mers pe principiul ca mai bine regreti ceva ce ai facut decat ceva ce nu ai facut.Majoritatea persoanelor gandesc ca nu cum sa se riste, daca se intampla ceva dupa. Oameni buni ganditi prea mult. Nu spun sa nu te gandesti la ce s-ar putea intampla, dar totusi nu ai de unde sa sti daca nu risti.Cum imi spunea un prieten foarte apropriat "nu risti nu castigi".Prima data te gandesti ca nu poti risca pentru ca iti poate merge prost, dar dupa ceva timp incepi sa te gandesti la ce s-ar fi putut intampla daca ai fi riscat la momentul potrivit si asa incep sa apara regretele.Regretele nu sunt bune de nimic,nu te ajuta cu nimic,dar totusi apar la un moment dat si te pun pe ganduri sau te fac sa suferi in acelasi timp ,pentru ca ele fac parte din esenta umana. Eu spre exemplu nu regret nimic din ce am facut, e adevarat de multe ori m-am aruncat cu capul inainte,fara sa ma gandesc de 2 ori,am actionat si da, am dat-o in bara de atatea ori, am spus lucruri gresite,am facut lucruri gresite,mi-au iesit multe lucruri pe dos,am exagerat cu multe, dar sunt greselile mele si nu regret ca le-am facut, pentru ca prin ele am invatat foarte multe lucruri care m-au ajutat sa nu mai fac aceleasi greseli. Nu v-ati dorit niciodata sa traiti de pe o zi pe alta? Sa va treziti dimineata si sa nu stiti ce va asteapta?Sa face`ti tot ce va trece prin cap? Incercati asta macar o zi, macar o zi riscati fara sa va pese. In final  alegerea va ramane la latitudinea voastra mereu, voi trebuie sa decideti daca vreti sa iesiti din viata cotidiana, sa faceti lucruri fara sens care va pot face un bine sau un rau, dar macar sunteti impacati ca nu a-ti ramas doar cu gandul la acele lucruri sau puteti foarte simplu sa va purtati normal, ca si cum a-ti sti tot ce urmeaza sa vi se intample.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu