sâmbătă, 24 noiembrie 2012

"Niste raspunsuri"

Azi un prieten mi-a citat ceva dintr-o carte si mi s-a facut pielea de gaina,e prea frumos descris,am decis sa postez si aici deoarece e printre citatele mele preferate.



"Locuiesc vis-à-vis. Te vad in fiecare dimineata gol, cu ferestrele larg deschise. Nu ma arat, caci asta te-ar face sa zambesti. Te studiez. Numar femeile pe care le porti seara si le incercuiesc pe cele care si-au castigat dreptul sa deschida fereastra dimineata. Iti stiu chipul speriat cand esti singur si te-am vazut de atatea ori plangand dupa ce-ai umilit o femeie care tocmai a plecat. Ti-am vazut toate mastile, caci intr-o zi ai lasat ferestrele deschise si la pod. Trebuie sa urci in fiecare zi treptele acelea, singur, ca sa-ti alegi cine vrei sa fii. Cred ca doar in 3 zile din ultimul an ai trait fara nicio masca. Si atunci iti venea mereu in vizita aceeasi femeie. Doar atunci inchideai ferestrele. Toate. Si trageai perdelele. Toate. Si plecau. Toate celelalte. Intra cu spatele drept la tine, dar iesea fugarita de cat de tare te-ar fi iubit daca nu te-ar fi stiut atat de bine..atat de rau, de fapt..

Nu iubi. Asteapta sa vin sa-ti fac curatenie.
Continua sa colectionezi trupuri, gemete, fiori. Stiu ca asta faci – iti place la nebunie sa fii colectionar, dar nu proprietar, nu vrei sa-ti apartina nimic din ce aduni. Imi place vulnerabilitatea ta, se vede bine de la fereastra mea.
Acum voi deschide ferestrele si ma vei vedea.Ridica-ti privirea. Buna dimineata. Sunt goala doar pentru  ca asa-ti bei si tu cafeaua in fiecare dimineata si am vrut sa nu fim inegali. Continua sa citesti, o sa ai timp sa ma vezi mereu. Ridica mana dreapta daca ai nevoie de mine sau ridica mana stranga daca ti-e frica..
Ti-ai pus amandoua mainile pe fata..Scrisoarea mea e pe jos. Deci ai ridicat mainile..Dar pe amandoua! Cateodata te traduc greu.Ai nevoie de mine, dar ti-e frica.E prea comun, nu, nu asta ai vrut sa-mi spui.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu