sâmbătă, 7 aprilie 2012

Nu stiu.

Nu stiu cum am ajuns aici.Nu stiu ce ar trebuii sa scriu.Nu stiu de ce traim intr-o lume atat de mare dar cu amanunte atat de mici.Nu stiu de ce parintii nu ne asculta niciodata, nici macar atunci cand avem dreptate.Nu stiu  de ce lumea e doar pe interes. Nu stiu de ce nu dorm la ora asta. Nu stiu de ce ascult melodii triste. Nu stiu de ce uneori imi e atat de greu sa zambesc. Nu stiu de ce nu am plecat si am preferat sa raman. Nu stiu cum ar trebuii sa continui.Nu stiu cu ce ar trebuii sa ma imbrac maine. Nu stiu de ce persoanele care te inteleg cu adevarat sunt din ce in ce mai putine. Nu stiu cum voi lua examenele. Nu stiu daca vara imi va oferii ceva mai bun. Nu stiu de ce nu simt ca vine Pastele. Nu stiu unde imi e tricoul preferat. Nu stiu de ce uneori nu am si eu noroc. Nu stiu de ce continui sa scriu. Nu stiu de ce imi place sa ma plimb seara singura. Nu stiu de ce nu pot sa merg pe strada fara sa ascult muzica. Nu stiu de ce nu suport sa intarzii. Nu stiu de ce ma cert cu mama. Nu stiu de ce imi place atat de mult ceaiul de menta. Nu stiu de ce nu imi dai mesaj de noapte buna. Nu stiu de ce ador marea. Nu stiu de ce iert asa usor. Nu stiu de ce as face orice pentru prietenii mei. Nu stiu de ce exista atat de multe intrebari fara raspuns.Nu stiu de ce continui. Nu stiu de ce ma gandesc la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu